Hittat något kul!
2010-08-12 / 14:22:08 / Foto (-relaterat)

Jag sitter och tittar på tradera efter lite gamla kameror, samlare som jag blivit (nästan iallafall). Hittade något ruskigt roligt ! Klicka här för att komma dit! Det är alltså en plastprydnad av en Canon EOS 1D Mark III med ett 50mm f/1,2L USM. Alltså en värstingkamera och ett värstingobjektiv. Jag nästna garvade när jag såg det, haha!

Btw så är det nog dags för ett design-byte igen. Får se om det blir något nytt efter helgen! Åker ju till Årsunda och husvagnen då och jag har inget mobilt bredband :c Men det fixas nog något på måndag/tisdag/söndagkväll(?) allt beror på när jag hinner.


ANYWAYS, NU SKA JAG DUSCHA BRB
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: