from up here the citylights burn like a thousand miles of fire
2010-08-31 / 13:49:48 /

Sitter och lyssnar på Story of the Year's 'Anthem of Our Dying Day'. Skön låt, rekommenderas för dig som gillar riktig musik! Älskar låten, gillar albumet också, Page Avenue heter det. Anyways, idag slutade jag kvart över tio efter engelska, läsning och en timme ensam med Kamilla. Första gången jag ens pratade med henne men hon verkar skitschysst! Vi satt uppe i A5 och diskuterade radioaktiv strålning och hon gav mig lite extra uppgifter. Kul var det, timmen gick jättesnabbt! Så efter det tog jag kvart över tio bussen hem och gick hem i strålande solsken med The Used's 'The Taste of Ink' i öronen. Den är min gå-ute-i-solsken-favorit. Jag kom hem, tog det lugnt ett tag, käkade en pan-pizza på beordran av Hannah, haha! Sen satt jag ute en stund med August på kökstrappppan <---- fyra p:n! Nu är det mulet igen. Och det blåser. Opepp att gå ut nu, så jag fick bror att gå ut med August även om jag borde ha gjort det själv. Dumma mig. Ska kanske åka hem till Malin Gabrielsson senare när hon slutat. Får ta på mig sockor då tror jag buhu. Aja nu ska jag göra nåt vettigare än att sitta och knappa på telen, hej så länge!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Anonym:

låter som en najs dag!!! =)/ mamsen



Date: 2010-08-31 Time: 16:02:27

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: