btw...
2010-08-09 / 22:52:50 /

Om inte min våg ljuger åt helvete för mycket så har jag gått upp inte bara ett utan elva kilo sedan förra hösten. Deprimerande? Javisst. Jag som redan innan jag började käka massa mediciner med viktökning som biverkningar tyckte att jag var tjock. Mamma sa att jag var jävligt smal då, men jag menar kom igen. Jag år '170 lång och vägde då 57 kilo. Det var inte onormalt lågt, det var normalt. Nu väger jag 68. Herregud snart 70. Inte acceptabelt, detta måste åtgärdas. 60 kan jag kanske få väga men inte 70. Jag har gränser jag med. Skippa snacket om ' men nej du är inte tjock' 'du är normal' blahablaha jag bryr mig inte. Jag kan låta annat folk ha åsikter men jag lyssnar inte ofta på dom faktiskt. Shame on me. Men nu ska jag sluta klaga och vara bitchig, för nu ska jag tamejfan sova. Godnatt bloggen och mina 4 dagliga läsare. Puss typ
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: