åttiotvå
2010-08-16 / 14:08:00 /

Bara så ni vet kunde inte rubriken bli mer random. Då vet ni det. Petra lade fram lite förslag idag när jag var där. För det första hade hon tid för elevvårdskonferens den 26e klockan halv elva på skolan, det blir gr8 tror jag. Får väl se om man blir något klokare efter det mötet. Eller dtaumet är bara preliminärt eftersom inte alla som ska vara med var där osv. Men iallafall, hoppas något blir förbättrat/överhuvudtaget händer. Det blir nog gr8. Så det är jag väldigt förhoppningsfull över. Är du överygad nog? : D Sedan hade hon även på tråden att jag kunde få en kontaktperson på soc som kan komma hem och sitta och titta på när jag städar. Haha nej men nästan. Eftersom jag har skitsvårt att sätta igång med saker tror Petra att det skulle kunna vara något. Ett till förslag var någon form att gruppstödsamtal (vad jag fattar?) på habiliteringen. Den biten fattade jag ingenting av, kanske var det för att jag var så uppslukad av tidigare förslaget. Får fråga nästa måndag då jag ska träffa Petra igen. Det låter som att det finns en hel del kvar att utforska, som mobila-Karin alltid sagt; prova så många verktyg du kan, men hjälper de inte, släng de över axeln och prova ett annat. Nåt sånt iallafall. Nu ska jag gå och måla naglarna och försöka göra rent min plattång. Godnatt!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: