17:32 Måndag
2010-08-02 / 17:32:36 /

Idag/inatt/imorgon ska jag vara med Hannah och Moa, and it's going to be awesome! Dock vet jag att mor och far min kommer ha svårt att sova och vara oroliga över att jag sticker/gör något. Men det kommer jag inte. Hannah och Moa är två av de jag tycker om att umgås med, två som gör mig glad, så oroa er inte! Om ni nu ser detta vilket jag betvivlar. Ni kommer med störta sannolikhet inte se detta idag iallafall. Jag ser iallafall fram emot att cykla iväg sen! :D

I högtalarna just nu spelas lite låtar jag inte hört med bandet Four Year Strong, de är bra. Dock är det inte skitbra kvalité på filerna, buhu. (Gråter lite.) Tidigare idag har jag spelat Escape the Fate's album 'Dying is Your Latest Fashion' jag vet inte hur många gånger, men säkert uppåt 5-6 gånger. Och lite Evanescence blev det nyss, iallafall dom kändaste låtarna, h3h3.

Nu ska jag packa, sen äta när det är klart och sen drar jag! Hoppas eran måndagkväll och natt blir lika bra (förhoppningsvis blir den ju det) som min! HÖHÖ.

PUSS
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: