Annandag påsk, April 5th 2010.
2010-04-05 / 21:58:20 /

Idag är det - som rubriken lyder - annandag påsk. Ganska värdelös dag om du frågar mig. Har inte käkat ett enda ägg den här påsken. Eller jo, det har jag fan. På påskafton. Två ägghalvor utan nåt på såklart, annars är ju poängen bortblåst. Iallafall för lilla fanii. MAHAHA

Anyway, jag har dötråkigt och är trött och allmänt seg. Lite sådär halvt down liksom. Aja, det är farligt att leva för man kan dö, som min pappa brukar yttra sig. Ledighetsfrillan är på plats, mina favoritkläder är på och allt borde iallafall vara great. Men äh, palla.

Just för tillfället sitter jag och lyssnar igenom de sista plattorna med The Used jag inte hört. Dvs live-plattan 'Berth', 'Lies for the Liars' (inte hört hela) och den tidigaste 'Maybe Memories'. Tror dock att det finns tidigare ändå eftersom det finns live-versioner av många låtar som inte är med på någon annan platta på 'Maybe Memories'. Ett alternativ är ju att de bara hade home demos på de låtarna. Det återstår att se. And if I was right. På amazon.com finns en platta från -02 (på Spotify är den äldsta från -03) med namnet 'The Used'. Där finns alla låtar jag inte sett på andra plattor och flera andra = even more fun!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: