Ineffektiv tid, men baylife!
2012-11-07 / 22:07:46 / Dagboksanteckningar

Jag orkar inte riktigt plugga just nu, borde skriva på en stor historiauppsats.. Men jag orkar inte idag, så jag unnar mig en ledig kväll :) Igår pratade jag lite med Björn som jag har i svenska, och till trean får jag nog läsa filosofi. Bad om att få göra det och han var positiv. Skulle det bli krångel med utökad poängplan så sa han att jag kan gå på lektioner ändå och lära mig saker, även om jag inte på papper läser kursen och får betyg. Tycker ämnet är intressant; inte som psykologin HUR vi tänker utan VAD vi tänker, i filosofi. Enligt min uppfattning iallafall. Det ska bli jättekul! Känner att det blir mycket skola..... Mycket bajs, mycket inget kul att veta. Vad ska jag blogga om? Vad vill folk veta? o_o I needz help..... xD Trött är jag. Ska nog sova snart, klockan är ju över 10.. Snart!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: