Tryck, spänning, huvudvärk, vansinne
2013-01-31 / 22:16:10 / Dagboksanteckningar

Vansinne. Världen är vansinne. Vansinnigt att man ska göra såhär mycket. Samtidigt infekterar onda bakterier min hals och bihålor; jag har inte tid att bli sjuk. Vara hemma har jag inga större problem med längre, men att vara sjuk innebär mer än så. Energinivån då är något otroligt låg och denna ineffektivitet har jag inte tid med. Har varit seg sen i måndags och jag behöver lite resultat nu om det ska bli bra, men icke. Bakterier och virus saboterar min excellenta plan. Jag är stressad. Jag orkar inte riktigt... Men jag har ögonen på mitt pris - KTH. Kämpa på hej och hå. Min betyg räcker iallafall inte till. Ska betala anmälningsavgiften till mitt livs första högskoleprov. Så hade jag tänkt komma in.

Jag ser ljuset i tunneln - men det måste ha varit längre än jag trodde; det ser lika litet ut som förr fastän jag färdats länge nu.



From up here the city lights burn like a thousand miles of fire. And I'm here to sing this Anthem of Our Dying Day.

- Story of the Year
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Amanda:

krya på dig!



Date: 2013-02-09 Time: 21:25:08 URL: http://thefairytaleaboutmylife.blogspot.se

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: