Jag är seriös
2012-03-23 / 23:28:15 / Dagboksanteckningar

Har gjort tre prov denna veckan, inte pluggat en minut ens (förutom att i alla hast dra ihop lite fakta om Jamaica inför ett engelska-seminarium idag på förmiddagen) och har nu börjat på alla stora uppgifter jag har liggande.

JAg är fan bra. Var även på ett body combat-pass igår med mamma och Sean i min klass, var asroligt och skall definitivt dit fler gånger. Jag är kung och har inte vägt mig på flera veckor men jag bryr mig inte; jag är så jävla awesome! *självförtroende-boostar* Jag har säkert gått upp massor, men jag både ser och känner att mina muskler växer. Fett najjjs.

Någon dag, kära vänner. Ska jag lägga upp några bilder på några foton ur mormors fotoalbum från 50-60 talet. Satt och bläddrade lite i ett idag när jag hälsade på henne med mamma och pappa. Måste säga att min morfar var en riktigt stilig karl med vackra ansiktsdrag och typisk rockabilly 50-talsfrisyr haha! Jag är faktiskt ganska ledsen över att jag aldrig fick lära känna honom, han dog när jag var 2 och ett halvt år, så har inga direkta minnen av honom. Jag minns honom mest ifrån bilder när han var i 20-årsåldern haha. Jag vet att min syster har en bild från när hon är två-tre år och hon kramar om mormor och morfars hund Busan och morfar sitter (gråhårig och gubbig ölkagge, hähä) i bakgrunden. Hade gärna haft honom med oss idag, mamma säger att jag är lik honom på många sätt och jag känner inte direkt att jag är så lik någon i den släkt jag har nu. Hursomhelst, så ska jag lägga upp lite bilder hade jag tänkt, men det får bli senare, jag är trött. (Tsukarete imasu, som man säger i Japan ^o^)

Godnatt folks!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Emelie:

Ska bli spännande att se bilderna, och vad tråkigt att du aldrig hann lära känna honom :(<3



Date: 2012-04-26 Time: 19:04:22 URL: http://stjarnangeln.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: