Tralalalalallalallaalalaaaaa
2012-01-21 / 23:00:31 / Dagboksanteckningar

Träffade som sagt min blivande mentor (hon börjar på onsdag) igår, trevligt trevligt. Hon verkar bra. Fast hon gav oss en uppgift jag inte vet vad jag ska göra av - hon bad oss berätta om oss själva. Hon sa att vi fick skriva vad vi ville om vilka vi är, och gärna om det är något som hon kanske borde veta. Typ hej, jag skulle kunna skriva en halv roman om mitt liv, mennnnneeeeeee..... Det känns lite.... Overkill. Minst sagt overkill. Hmmmm... Kanske berättar bara det allra allmännaste. Jag vet inte.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
En arg Jens:

Upp med massa härliga fotografier nu fanni!

...Annars tycker jag att bloggen bör byta namn till Welkernophotography.blogg.se.



Date: 2012-01-24 Time: 21:02:48 URL: http://jenssilfwerbrand.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: