Snart fredag, wei!
2012-01-19 / 21:09:31 / Dagboksanteckningar

Hallåååååå världen! Vad händer?

Själv blev jag nyss klar med min kemi-rapport jag jobbat mer intensivt med i två dagar nu. Grymt skönt att äntligen vara klar och hyfsat nöjd. För det är jag.

Imorgon väntar spännande händelser; min nya mentor kommer till skolan och hälsar på för första gången. Hon börjar inte jobba förrän på onsdag nästa vecka men hon skulle ändå kika in på våran mentorstid imorgon bitti. Är faktiskt lite nervös inför det men mest exalterad!
Kanske får vi även tillbaka kemiprovet om Jessica hunnit rätta klart alla, det återstår att se, hoppas verkligen jag blev godkänd på det! Skulle ju vara det svåraste kemiprovet vi gör någonsin i gymnasiet så jag hoppas det gick bra.

Idag har jag och mamma varit på introduktion i gymmet också, vi hade båda sådan träningsvärk kvar sen passet i tisdags så vi kunde knappt utföra de provövningar vi skulle haha, men det ska göra ont, då tar det! Är grymt pepp på att sätta igång nu, är grymt pepp på det mesta faktiskt! :D

Man ska sluta på topp, så nu ska lilla jag gå och få mig många timmars välbehövd sömn. Godnatt på er! ☮
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: