Natt-uppdatering
2012-01-15 / 00:37:59 / Random

Hallå allihopa. Jag borde egentligen sova nu, men jag känner inte för det riktigt än. Har tittat på mycket film ikväll; en rysaere som heter "Devil" (grymt bra, rekommenderas!), en till som heter "Flood" (ganska typisk naturkatastroffilm, inget direkt extraordinärt, britter kan inte göra katastroffilmer), sen har jag sett slutet på "The disappearence of Alice Creed" (vill se början nu när jag vet slutet, ska kolla någon annan dag) och början på "Thirteen Days". Den sistnämnda är ju en klassiker. Tror dock inte att jag faktiskt sett hela en endaste gång haha.. Försökte även skriva klart engelskan men så blev det inte. Måste skriva klart den imorgon (idag) annars går det åt skogen. Uh, inte pepp. Äsch vafan. Godnatt på er. Blev på dåligt humör när jag tänkte på uppgiften. Lika bra att sova. Godnatt.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: