Everyday we're getting older; 2012
2012-01-05 / 01:55:48 / Tankar & Åsikter

Challå allihop! Jag har bestämt mig för att ta upp bloggandet igen, saknar att skriva vad som händer i livet - konkretisera min omvärld. Som ni märkt har jag ju blivit grymt dålig på det; uppdaterar ju bara någon gång per månad. Förr var det ju flera inlägg per dag PLUS att jag skrev flera sidor om dagen bara för mig själv. Jag saknar att skriva för min egen skull och inte bara skriva inlämningsuppgifter och skolarbeten.
Så nu slår jag ett slag för att börja igen!

Så vad händer i livet?
Tja, inte så mycket just nu. Har jullov tills på måndag och är stressad för att jag inte kommer hinna med allt jag måste hinna göra samtidigt som jag är rastlös och uttråkad för att jag inte gör något. (Jag vet jag är lika (o)logisk som vanligt.) Jag har blivit grymt social generellt sett på senaste tiden (med undantag nu på lovet när inte mitt busskort fungerar så jag kan ta mig någonstans) och träffar människor markant mer än jag började gymnasiet. Gymnasiet ja. Förmodligen topp 3 av det bästa som hänt mig. (Changes CAN be good sometimes.) Har utvecklats något enormt under bara en termin, vilket är helt otroligt. Men jag har upptäckt att det är jävligt jobbigt att leva ett typiskt intensivt tonårsliv, så jag ska försöka skaffa lite rutiner igen. Det är planen för kommande termin.

Nu insåg jag just att klockan snart är 2 am. Gotte get some sleep without sleeping 'til noon!

Vi hörs.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: