En kort biografi och ett litet testamente
2012-01-07 / 19:50:54 / Dagboksanteckningar

Lite facebook-abstinens var det här...
But I shall make it!

Känns grymt skönt att sitta och skriva på min egna gamla dator. Använder den lilla skoldatorn så mycket och har knappt använt den här sen jag fick den. Den här är mysigare men den är förstås grymt mycket smidigare; 15,6" mot 11,6" - skillnaden är enorm.

Jag borde egentligen plugga röven av mig men det orkar jag inte. Ska åka hem till Saga i min klass imorgon och plugga tillsammans med henne, får hoppas att jag får mycket mer gjort då än idag. Visserligen hinner det ju hända mycket innan den här dagen är slut också. Nu hade jag tänkt koppla in minneskortet och titta igenom lite bilder, kanske drar jag upp photoshop lite också, det får vi se. Måste också synka ipoden med itunes igen, låtarna har hamnat i fel ordning hur nu det kan komma sig.

Nej nu ska jag göra allt jag har sagt att jag ska göra och inte titta på Thåströms konsert från Way Out West som sänd på SVT2.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: