Da-Dum-Tss!
2012-01-28 / 23:21:09 / Dagboksanteckningar

Jänsfläns är dum som tvingar mig att blogga när jag inte har tid :<

Anyways, sitter och har precis tittat klart på en grymt bra film, har på mig mina nya knähöga sockor jag fick av mormor när jag var där tidigare idag och fikade som hon stickat. (<---- Känns som en mycket informationsrik mening!) Filmen hette The Next Three Days och sockorna är sjukt sköna.

Nu ska jag sova. Är helt slut efter dagens bestyr; bålen min gör sådär endorfinigt ont av träningsvärk och huvudet känns tungt efter en allmänt lång dag. Imorgon väntas umgänge med kära David och en riktig powerplugg. Annars är jag körd (fast det är jag redan).

Peace ☮
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: