Trött morgon/förmiddag [x]
2011-09-02 / 10:22:37 / Dagboksanteckningar

Jobbig förmiddag, gick upp nästan halv åtta, sket i att tvätta håret även om jag borde ha gjort det kom jag på nu.. I alla fall, tog bussen kvart i nio för att hinna med att börja 9.25, kom hit, fick veta att vi inte hade någon mentorsgrupp, trodde jag började 10 så gick ner på stan med Melina, in på ICA köpte te osv. Chillade. Kom på sen att vi skulle ha seminarium på samhällskunskapen och självklart var jag i gruppen som börjar SIST; alltså 10.40. Najs?


-Nej.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Linnea:

Sv; Ja, de finns så många andra metoder man kan pröva med utan att proppa i barn massa mediciner. Förstår precis hur du menar och jag förstår precis!



Ha det bra Fanniiii!



Date: 2011-09-02 Time: 23:58:02 URL: http://svartvitnyans.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: