They see me rollin', they hatin'
2011-09-23 / 18:40:50 / Dagboksanteckningar

Tjaaaaaaaaaa. Fredagfredagfredag, jag är trött såhär klockan 6 på eftermiddagen/kvällen. Yääh. Sitter och skriver samhällskunskap och undviker att börja med engelskauppsatsen som ska vara klar nästa onsdag. Vill inte börja med den, uh. Vet inte varför, men nesch, vill inte bara. Hade EVK igår med föräldrar, mentor och rektor. Mentor satt mest och antecknade, nickade och skaffade sig erfarenheter medan rektor såg till att något hände. Hon verkar jävligt bra för övrigt, lite mer "jag ska se vad vi kan göra (dagen efter är engelska kursen öppen och lärarna informerade)" än Hälsinggårdens "vi ska se vad vi kan göra (men vi tänker inte göra något höhöhöhööh, inget händer heller)". Kanske inte riktigt så men en överdriven demonstration för att ni ska förstå kontrasten. Det blev inga direkta åtgärder för att lätta på trycket (sp to speak) men det klargjordes att jag kan sitta i diverse grupprum och jobba på lektioner och hål och engelskakursen "öppnades" också, vad nu det innebär.

Åh, glömde bort att jag skrev (trött i huvudet CHECK! [x]) och nu är klockan halv 7. Solen går typ ner nu också... Åh. Tragiskt. Det är det enda jag saknar med sommaren; det nästan eviga ljuset. Jag gillar det. Och de ljumma nätterna, åh. Ser inte fram emot vintern på grund av mörkret, men av kylan. Antingen ska det vara lagom varm eller riktigt kallt. Det är min åsikt. Nu ska jag fortsätta skriva om demokrati och mänskliga rättigheter.

They see me rollin', they hatin'.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: