Känner mig lite; Forever Alone
2011-09-03 / 21:00:33 / Dagboksanteckningar

Alla är ute på Granny Goes Street här i stan, (för er som inte vet är det en gratisfestival typ med artister och lite events och tjafs) men jag är för trött för att göra något. Hjälpte min syster flytta till Örebro idag, vilket betyder närmare 40 mil och 5 timmar i bil totalt och spring med grejer i trappor i drygt en och en halv timme. Vaknade dock pigg (tror fan jag sov som en gud?) och den piggheten/energin behöll jag tills för en timme sen typ? Vet inte har ingen koll på tiden.

Vi åkte visserligen efter att vi burit in alla grejer i lägenheten och fikat lite med Ida, Tobbe och Tobbes föräldrar; men ändå är jag så extremt trött nu. Plus att jag är lökig, sprang fan fram och tillbaka från porten till bilen (typ 50-60 meter) ett relativt stort antal gånger plus två trappsatser upp. Min kropp måste fått sig en smärre chock fan. Funderade ett tag på att gå ut och springa när vi kom hem, men sen tog energin slut lika snabbt som den kom och huvudvärken satte in. Åååååh. Eller stress-skalle kanske man ska kalla det?

Hursomhelst var lägenheten jättefin och fräsch. Jävligt stor också tyckte jag, 72 kvadratmeter matematiskt sett. Den måste ha varit ganska nyligen renoverad för vitvarorna, golvet och tapeterna såg helt nya ut. Dessutom var det 2,60 meter i takhöjd så det kan ju vara ännu en faktor - förutom den ljusa interiören - till varför lägenheten kändes så stor.

Nu ska jag gå och titta på en film och fortsätta vara lite forever alone;





Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: