たいへんよくできました - You did very well.
2011-10-08 / 10:24:14 / Dagboksanteckningar

Snacka om att jag lägger ner energi på skolan. Hittills har jag både 100 % närvaro och högsta betyg i allt - även om jag bara haft tre japanska-läxförhör och en inlämningsuppgift i engelska. Skickade in en sammhällskunskapsuppgift igår och jag har ett kemiarbete som ligger och biologin är snart klar. Nästa vecka har jag svenska grammatikprov, dubbelt matteprov och ett tal som jag inte börjat skriva på. Är sliten.

Det kostar att ligga på topp - men av erfarenhet kan jag säga att det lönar sig.

Ska förresten till Rättvik idag och träffa massa folk, höhi. Får se hur det går. HOJT.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Emelie:

Oj, vad grymt duktig du är som får högsta betyg i allt! Man blir ju glad för din skull söt!<3





Date: 2011-11-05 Time: 19:36:41 URL: http://stjarnangeln.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: