Tisdag; 08:09; fortfarande placerad i min säng
2011-11-22 / 08:16:37 / Dagboksanteckningar

Har inte klivit upp än, är grymt opepp på att gå upp och dra till skolan. Har ju visserligen 50 minuter tills jag ska gå till bussen, så jag hinner nog ändra mig. Har fortfarande 100% närvaro så känns inte värt att bryta det. Helt otroligt att jag inte blivit ens lite förkyld hittills denna hösten; kan vara för att jag blivit bättre på att tvätta och sprita händerna. Så kan det vara. Skönt i alla fall!

Idag är det pyjamasdag på skolan på Elevrådets initiativ. Kan bli kul, funderar på att ta med kameran och fota lite, värt. Dock har jag själv ingen direkt uttalad pyjamas att ta på mig, så får bli samma kläder jag hade igår; mjukisbyxor och oversize ribbad farfarströja. Det duger.

Nu antar jag att jag ska gå och göra någon nytta, dvs. tvätta håret och dricka te.
Peace!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: