Listor!
2011-02-02 / 19:52:35 / Random

I brist på annat och eftersom jag inte uppdaterat om något på några dagar så kan jag slänga upp en liten lista på saker jag gillar och inte. Bara för att liksom. Mest random, men KAN vara intressant. Men jag påstår inte att det behöver vara det. Observera detta faktum innan du läser vidare.

Bra, du har nu observerat och förhoppningsvis även accepterat det faktumet. Let's begin with something I like...

Tre saker jag gillar:

- Mjuka kläder. Tycker inte om kläder som inte är mjuka, det är hemskt. 

Att laga mat. Detta älskar jag, speciellt grytor (då oftast med kyckling och kokosmjölk och MASSA (!!!) kryddor.)

Att lära mig saker. Det trodde du inte va?! Jag älskar att lära mig nya saker, speciellt helt onödiga fakta, typ statistik och sånt man kan dra upp när ett ämne diskuteras, eller bara random. (Visste du till exempel att bara 1 av 600 personer som blir skjutna i huvudet dör av själva skottet?)


Tre saker jag inte gillar:

Män som talar småländska. Som våran nya svensklärare, jag varken hör vad han säger eller förstår vad han säger. Inte okej.

När saker inte fungerar som de brukar. Brukar få allvarliga anfall på TV:n när den inte vill spela DVD-skivor. Och när man väl fått igång det är bildutsnittet för stort för att texten ska synas. Händer alltid mig och jag lär mig aldrig.

Att stå i kö. Nästan det värsta jag vet, till en kassakö ska man kunna gå, slänga upp sina varor och betala. INTE stå och vänta i en halvtimme innan man kommer fram, jag kan bli extremt rastlös och frustrerad i köer, åh.

 

En sak jag gör innan jag lägger mig:

Rullar ihop hörlurarna till en fin loten rulle. Vet inte alls varför jag gör detta, men det blir bara så även om det oftare blir trassligt och snurrat på morgonen när jag ska iväg än om jag inte skulle göra det. 

Den sista var ju lite väl random, haha! Men bara för att lägga upp något som inte är helt random även om randomness-nivån på detta var väldigt...... RANDOM. HAHA HEJDÅ NU SKA JAG DUSCHA OCH BAKA EN LITEN KAKa, PUSS

 

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: