メリークリスマス (merii kurisumasu)
2011-12-20 / 20:07:20 / Dagboksanteckningar

Första gången på länge jag faktiskt njuter av att gå på ett efterlängtat lov. Precis i rättan tid innan jag hinner bränna ut mig.

Någorlunda tragiskt att min mentor Erik fått sparken bara; har nu en tillfällig tills dess att vår nya mattelärare börjar i mars som tar över som mentor. Fan, jag som precis började gilla honom. Som Simon i min klass sa; "God Jul Erik" - rolig julklapp för en lärare som på sitt första jobb får känna på kängan reda efter en termin. Sad but true, hoppas vår nya blir bättre och framför allt att hon stannar kvar. Jag som hade hoppats på att kunna etablera en stabil mentorsrelation nu på gymnasiet; men så blev det då inte

Oh well, shit happens I guess. There's not much I can do about it. Istället hälsar jag er alla en riktigt god jul OM vi inte hörs igen innan dess. メリークリスマス !

Peace !
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: