Wish I was special, Your so fucking special
2011-08-16 / 23:57:07 / Dagboksanteckningar

Sitter och lyssnar på en helt sjukt bra låt. (Eller inte längre, sitter i vardagsrummet och fick tydligen inte spela musik på 2% volym................) Uhm, var var jag? Jo, en helt underbart grym låt. Gjord av bandet Radiohead, året 1993: (Oj jävlar, björnar på TV i HD, grymt?! Japp!)Creep!

Jagden!




Ehm, ja. Imorgon ska jag till Linnea, för hon har bjudit dit lite folk från gamla (Hate to say that.....) klassen! Ska bli lite kul faktiskt. Vi ska grilla och chilla (ahhaha, rim ♥) och återuppleva gamla minnen! Låter som om vi inte setts på flera decennier men saknar alla redan.. *sadface*

Alltså jag har inget mer att komma med. Ska till BUP igen (var där igår) på torsdag. Och nästa vecka ska jag dit på familjesamtal måndag och ensam till Petra på tisdag. Från att inte ha varit där på 5 veckor till fyra (kanske fem) möten på två veckor. Med det femte räknar jag in ett förmodat läkarsamtal som bör äga rum i nästa vecka. Får gå till Christer-pister trots att jag hatar honom lite. Kanske är dumt att hoppas för mycket - men enligt min tidigare erfarenhet har han ju inte svårt att ta fram receptblocket - så kanske kan jag hoppas på att få något lugnande. Typ en Oxascand-kur igen. Skulle behövas, nu om någonsin. Är så sjukt orolig och (utav ångest) laddad inför skolstarten. Därför det blev några extra möten med Petra dessa två veckor. Får se hur det blir. Nu är klockan mycket och jag vill sova - trots att jag inte kan.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: