Tja igen!
2011-08-24 / 20:53:00 / Dagboksanteckningar

Hejhopp alla människor igen. Klockan är nu åtta och jag börjar bli lite trött. Tänkte jag skulle döda lite batteritid i datorn så jag kan ladda upp den tills imorgon, men kom på nu att jag troligtvis inte behöver den då eftersom vi bara har introduktion till två ämnen; matematik och biologi. Tror inte jag kommer behöva anteckna så mycket då och jag behöver det så har jag pennor och kollegieblock. Den analoga världen underskattas så ibland.

Efter maten som jag dukade fram till efter förra inlägget så åkte jag, bror och pappa till Siba och köpte ett par hörlurar. (Varför säger man förresten ett par när det bara är ett stycke..? Det där stör jag mig på.) Mina jag hade pajjade idag. Haha, ganska rolig historia faktiskt. Jag, Linnea och Lovisa satt på bussen mot Hosjö och jag tänkte att jag och Lovisa kunde lyssna på lite musik och fördriva lite tid. Så jag tog fram hörlurarna, gav en till Lovisa och stoppade den jag hade kvar i örat och tryckte på play. Vi satt en stund och lyssnade på Sum 41 ur albumet Does this look infected? - trodde jag. Tills hon frågade varför jag inte spelade något. I like: WUUT?! (ahhaha) Typiskt att just den jag gav till henne hade pajjat. Var ju lagom fail, men bara lagom. Haha. Själv satt jag ju där och diggade... EPIC.

Nu ska jag gå och fixa lite te! Eller nej, pallar inte. Är inte heller sugen på't. Öhm kom på nu att min cykel står kvar vid hållplatsen.. Borde gå och hämta den, uh. Orkar inteeeee men måste. Så nu skiter jag i datorn och drar ut på gatorna.

Eller.. Först ska jag pissa.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: