Skumma kommentarer - mmmmh
2011-08-19 / 23:32:39 / Dagboksanteckningar



Random bild. Har ingen vettig förklaring till varför den ligger på min hårddisk.

Jeff Bridges var jävligt snygg på 80-talet!

Jag vill besöka alla 7 moderna "världsunder", skulle vara grymt mäktigt.




Söt bild!







'NUFF RANDOM STUFF!

Som ni ser fick jag hela 7 kommentarer på bilden under rubriken "Vemfan är perfekt?" på mindre än en timme. Reklam för "dagens blogg"-skit eller "rösta på mig" blabla, "vill du få fler besökare" blablablablaaaa. Trött. Undrar om någon faktiskt gör sånt. Jo kanske någon stackare. Men jag är ganska nöjd med min (o)anonymitet här. Har oftast 6-12 läsare om dagen, det är rätt bra. Jag menar vad bloggar jag ens om? Jag gör det nog mest för att kunna titta tillbaka på det som hänt. Jag vill kunna bläddra igenom arkivet och veta att "detta är det liv jag levt", kan en modebloggare göra det? Inte många.

Ibland är jag faktiskt glad att jag bloggar. Man kan ganska lätt se skillnaden på då och nu, bara genom att läsa lite vad man skrivit förr. Och nu mina kära vänner ska jag sova. Godnatt fellows!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Emelie:

Hatar såna kommentarer! Usch, de är jobbiga...



Och bilden var sjukt söt haha :D



Date: 2011-08-20 Time: 17:34:25 URL: http://stjarnangeln.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: