Hippopotomonstrosesquipedaliophobia- Fear of long words.
2011-08-28 / 18:40:33 / Dagboksanteckningar

Hejhopp alla ppl ute där i stora världen! Här sitter jag på mitt rum bredvid min sovande vovve och är lat mestadels hela tiden. Den enda jag har gjort idag är druckit saft, ätit en macka, gosat med hunden, bläddrat igenom Clas Ohlson-katalogen efter skolmateriel och slagit på datorn. Händelserik dag [x]....

Hursomhelst, hittade en hemsida där innehavaren har listat SJUKT många fobier - och nu snackar vi inte bara några utan närmare 1000-talet sådana. Sen finns det ju några mer eller mindre ologiska eller nästan ironiska - som Hippopotomonstrosesquipedaliophobia: rädsla för långa ord.

Nu ska jag gå och packa ner lite grejer pappa hittade i källaren. Han hittade en bra passare, en 360 graders gradskiva och sen ska jag packa ner ett linjerat och rutat kollegieblock nu när själva skolarbetet (förhoppningsvis) ska till och börja!
Eh ja hej, nu har jag också hunnit med att olja in hårbotten med ricinolja, duschat, tagit på mig kläder och kollat på en helt sjuk video som jag ska dela med er läsare:




Nu ska jag alldeles strax gå och äta, så avslutar inlägget här någonstans.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: