I väntan på tacos...
2011-08-19 / 18:46:23 / Dagboksanteckningar

...så sitter jag och spelar nostalgi-låtar i vardagsrummet och fryser om fötterna. Jag kom just på att jag inte ätit något annat än frukost idag, så det vore inte så konstigt om jag inte vore hungrig. Alltså beslutar jag härmed att jag är hungrig - även om det kanske inte riktigt är sant. Jag vet inte, men vi säger så.

Vet inte vad jag ska skriva om.
Är det värt att skriva att jag får nervösa sammanbrott varannan sekund inför skolstarten eller att jag gått upp 3 kilo under sommarlovet och mår dåligt över det?
Inte så jättevärt kanske, sant dock. Eller är det mer värt att säga att livet leker och att jag kämpar för att må bättre? Kanske inte alltför sant dock.

Hur ska man göra? Flyta med och inte utmärka sig speciellt eller stanna upp mitt i strömmen och erkänna allting, smärtsamt ärligt?

Bra fråga, utan bra svar. Låtens titel är ganska bra dock.





Bjuder på en till när jag väl håller på. Lite mysig sådär.




Lostprophets är bra. Gillar deras ganska tidiga album Start Something, den är lagom. Inte för lagom eller för lite, utan ganska precis lagom.

Åh, hittade ett par assnygga Diesel-jeans på Nelly.com, någon som har 2k över? ....... Herregud. Skulle aldrig köpa kläder för så mycket. (Har in fact lagt undan ett par svarta jeans på HM för 199;- som jag ska köpa imorgon, det är helt okå pris.) Det är för övrigt morgondagens plan. Och på söndag ska jag fota i studion med Lovisa! Ska bli kul. Längtar lite.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: