‎1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d
2011-08-02 / 01:32:10 / Dagboksanteckningar

Eeeeeh ja. That's me. Typ så. Bilden är tagen av Lovisa Westerlund och jag saknar den jackan. FAN att jag slängde den.

Jävla fitt-dator *rage:ar* som tog bort massor som jag skrivit. Får damp. Blir därför ett något kortare inlägg än väntat.

Anyways så kom jag ganska nyligen hem ifrån en (nästan) heldag med Lovisa och Linnea. Åkte dit vid 4 tror jag och kom hem vid 24/00/whatever. På tal om whatever så gör jag ett till försök att langa en video med en kulig låt. Kika själva;



Nästan lite parodi på brittisk punk där, men den är ganska kulig. Och eftersom jag inte orkar rage:a ännu mer nu eftersom SKITEN togs bort (mitt eget fel, men jag rage:ar och skyller på datorn ändå) så avslutar jag dagens (/morgonens, klockan är ju 01:31....) inlägg med ett klassiskt;

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: