Lite lagom girig
2011-04-17 / 21:46:30 / Foto (-relaterat)

Jag är girig jag vet, men jag vill ha lite pengar ungefär nunununuuu. Vill så gärna skaffa mig ett riktigt objektiv till 5D:n (M42-gluggarna blir inte lika skarpa med fullformat som med Pentaxens lilla APS-C-sensor.....) och såna riktiga glugar kostar pengar! Ett begagnat 17-40 f/4L USM som jag väldigt gärna vill ha kostar begagnat på blocket runt 5000 kronor. Sen skulle jag gärna vilja ha lite tele också... Ett 70-200 f/4 L USM (som är det billigaste, finns f/4 med IS och sen f/2.8 med och utan IS, vilket kostar en hel del mer) har jag sett en gång för 3500 kronor, men oftast ligger de också runt 5000. BUHU.

ANYONE WHO ARE WILLING TO DONATE SOME MONEY FOR ME? =D
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: