Confessions of a Dangerous Mind.
2010-07-25 / 18:41:04 / Tankar & Åsikter

Jag orkar inte med detta livet. För tillfället. Nej jag orkar inte. Jävla skit. Jag vet exakt vart jag har min tillfälliga räddning, bara det att sommaren inte är slut. Jävla skit. Allvarligt masken håller inte när det är såhär, morsan har nog redan fattat. Eller hon frågade iallafall, men mja. Svara ärligt kan jag göra en annan dag.

Precis innan jag vaknade drömde jag massor. Helt mysko grejer utan att jag riktigt förstår varför. Jag drömde att jag flyttats till psyket igen, fast ett annat. Det var typ större fast helt tomt på patienter. Väl där var jag omringad med rakblad och tusentals vassa föremål. Min pappa var med inne på mitt rum. Jag drömde att jag satt där och skar sönder hela min kropp utan att han fick göra något. Han fick inte för dem. The Big Bosses. Jag skar sönder all min hud, långa, djupa och stora skärsår.

Kanske var det ingen dröm. Kanske var det rent utav en önskedröm, för jag vet faktiskt inte om jag var vaken eller sov. För emellanåt såg jag min mamma vända på sig i sin säng här i mitt rum. Just det, hon sover fortfarande här. Jag har sovit ensam en hel natt bara två-tre gånger sen när det hände. Önskedrömmar, dessa är längre och mer detaljerade än vanliga drömmar. Likdant med sanndrömmar. Do you believe in a thing called Destiny ?

Jag lovade Petra att jag skulle ringa avdelningen om det blev såhär. Fuck det. Vad är löften bra för ? De bara ställer till med mer skit när de inte kan hållas. Och min jävla telefon-skräck gör inte saken lättare. Inte vädret heller. Visst jag klagar när det är varmt, men höstväder i juli klagar jag också på. Det kan aldrig vara som jag vill att det ska vara. Nu lät jag också som en bortskämd snorunge jag vet. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. kafnhjajnkjanfkjfssdsflslgsofinfnööööf. HRMPF!

Elin tycker att jag ska ringa. Jag vet inte vad jag tycker. Den "goda" delen av mig säger att jag ska det. Den lite med evil säger tvärtemot. Ibland suger det att heta Fanny Welker och bo i Falun. Men iallafall, Elin om du läser det här. Tack för att du ger din synpunkt iallafall ♥ Personligen vet jag inte vad jag ska göra. Leta fram en pistol och skjut dej. Mahaha. Ungefär så. ÅH.


Om drömmar kunde gå i uppfyllelse skulle jag nästan vilja att de gjorde det nu. Drömmen, önskedrömmen, vad det nu var för slags dröm.


Take me back,
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: