Partypartyyyyy.
2010-02-13 / 14:21:21 /

Eller inget tonårs-party, mer en 50-års fest.
Det är nämligen min mosters man som fyller 50, så jag ska tydligen dit och fira.
Kuligt att träffa kusinerna och lite släkt och så, men jag har ingen aning om hur mycket folk utöver dom som kommer, kanske hela Badboys (inte bad som motsats till good, utan bad som i bada) som kommer. Då blir det packat med folk!
Men Ida ska ändå hem tidigt för hon ska åka nånstans senare så hon kan skjutsa hem mig och brorsan om vi inte pallar vara kvar längre, så de är soft (:

Ida sa nyss att jag är gullig :s haha!
Ida, de är inte jag som är gullig, du är! :D (inte för att jag tror du ser vad jag skriver, men man vet ju aldrig med dej o_O)
HÖHÖ.

När jag ändå håller på å skriver kan jag berätta att jag har på mej leggings (!!!!!!) nåt som inte hör till vardagen direkt, ehe. Men jag ska nog använda dom lite mer när det blir varmare (:

Nu håller mina hjärnceller på att spåra ur och tankarna flyger vilt, så jag ska nog sluta skriva nu.
Hoppas ni alla har en trevlig fortsatt lördag!

BAJBAJ
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: