Chacha bloggen! -.-
2010-02-16 / 16:00:05 /

Nej nu ska jag inte låta på det viset ^.^
Anyway, eftersom jag somnade vid ungefär halv 9 igår kväll hann jag inte berätta nåt om igår. Faktiskt en ganska rolig historia. Eller det vill säga om man har humor eller inte. ELLER det vill säga om vi har samma humor.
ANYWAY. Jag och Lovisa gick till Friskis&Svettis och gymmade. WOhOO, jag trodde jag skulle avlida efter 23 minuter på spring-men-inte-löp-band-maskin. Men lite stolt va jag efteråt. HÖHÖ.
MEN, det absolut roligaste inträffade när jag hunnit hem och klunkat i mig en hel 1,5 liters PET-flaska med iskallt vatten på en sisådär 10 minuter. Det var allmänt jobbigt efteråt, fick as ont innanför skallbenet och jag var nära på att spy flera gånger. Råkade faktiskt 'hosta' upp lite vatten senare när jag gick på toaletten (kissnödig vid det laget, haha).
Så om ni har samma (skade)glädje och humor som jag så kommer du garva åt detta, men det gör du troligtvis inte för att jag har sån dålig humor så det finns inte och inte ens jag tyckte det var kul. Så glöm det hela och gör nåt vettigare än att läsa min meningslösa blogg istället. TACK!
När jag ändå håller på och meningslösar mig kan jag ju lägga upp en weirdo bild som ploppade upp i ett fönster när jag skulle starta Internet för några minuter sen.
Helmysko.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: