Lite bilder!
2011-05-10 / 22:17:05 / Foto (-relaterat)

Mitt nya (och hittills mest älskade) objektiv kom idag! Det kanske jag inte nämnt ens här men det är iallafall ett Canon EF 17-40 f/4L USM och jag måste säga att jag rågillar det. Något stort (det har en filterdiameter på hela 77 millimeter!) och så, men mekaniken riktigt andas kvalité och det är helt ÅH. Dock är zoomen inverterad från det jag är van vid, men det är en vanesak, så är det med något av mina manuellas fokusringar också men det vet jag inte ens vilket utav dem det är för jag tänker inte på det. HURSOMHELST, för att ni ska få en uppfattning om VARFÖR jag verkligen rågillar det nya ska ni få lite smakprov på bilder, helt oredigerade.



Behöver jag säga att jag är nöjd?
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: