Vill du ha glass?
2011-03-02 / 23:35:08 / Dagboksanteckningar

- Nejtack, för det ger mig ångest så jag ligger vaken om nätterna trots medicin och inte kan tänka på annat än enklaste sättet att göra mig så jävla illa att jag inte vaknar igen.

Jag önskar jag kunde säga som det är, alltid. Jag önskar jag hade modet att svara att nej, det är inte bra. Jag önskar jag slapp ljuga för istället för att vara ensam om allt. Jag önskar jag kunde säga att ja, jag har gått ner i vikt istället för att förneka. Jag ösnkar jag kunde göra allting bättre än vad jag gör.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
elin:

finns Fanni. Jag önskar med att jag kunde säga hur jag mår när folk frågar. Du kan prata med mig om du vill, hoppas du vet det!<3



Date: 2011-03-03 Time: 16:38:32 URL: http://elinperman.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: