Pull the trigger
2011-03-08 / 23:38:53 / Dagboksanteckningar

Put the gun in my mouth,
and pull the trigger.

Put the gun in my mouth,
it tastes so bitter.
I feel so alive, here.



Seether's låt "No Jesus Christ" är lång, enkel men mäktig. Jag gillar den.

Gick både till och från skolan idag, totalt runt 8-9 kilometer, well done! Har ju varit ute och rört på fläsket varje dag nästan under lovet och ska försöka hålla i det nu under våren. Inte hänt något på vågen men mina ben känns lite tajtare. Muskler vill vi ha!

Borde egentligen sova för länge sen, men jag har inte lust. Men för att slippa undan den jobbiga, sugande känslan i magen som jag antar är hunger (har svårt med alla slags känslor, OK?) så ska jag nog göra det nu. Kanske skriver något imorgon om jag har lite tid över.

Peace
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Linnea.:

Seether är underbar!



Date: 2011-03-13 Time: 14:30:34 URL: http://svartvitnyans.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: