Inlägg nummer 530
2011-03-17 / 20:58:45 / Random

Pallar inte skriva något långt nu, är skittrött fastän klockan knappt är nio. Jag är sugen på något sött, men då kommer jag säkerligen bli pigg. Kanske kan ta en kopp te som innehåller koffein. WTF?!?!? kanske du tänker nu, men grejen är den att jag blir lugn och mer fokuserad av "uppiggande" koffein. (Ännu en anledning till att jag misstänker att jag har någon form av ADHD.) Egentligen skulle jag vilja ha glass för jag har tuggat tuggummi länge och fått tuggummi-bränna i halsen. Ni vet sådär när det nog mest är för att man är trött på att tugga och svälja hela tiden men ändå känns som om det är början på en riktig bränna. Glass kyler ju ner eftersom det är is. Men det visste ni ju, ni är inte alls dumma! D: Många av er är faktiskt väldigt smarta ^^

Random rappakalja jag snackar, ska gå och kika om vi har någon glass. Eller ska jag ta te? BESLUTSÅNGEST. Jaaaaa.. Jag vet inte.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: