Fredag och jag har energi över!
2011-03-11 / 15:49:21 / Dagboksanteckningar

Det är nästan fantastiskt, det är fredag eftermiddag och jag har energi och nästan lust att göra något. Detta jämnas då ut ganska snabbt då alla som inte går i min klass slutar ganska precis nu och jag vill till stan... Blev faktiskt sugen på det, solen skiner som satan och jag vill ututut! Emma hade ont i huvudet och ville hem stackarn, Moa har träning, Lovisa skulle iväg och Linnéa är också borta. Tror inte direkt att Robin vill joina till stan och inte göra någonting och jag vet inte vem annars jag kan fråga. Julia kanske, smsar henne nu! Får se om jag får svar.

Egentligen slog jag på datorn bara för att ladda min nästan döda iPod om det nu blir så att jag åker iväg en stund. Vill ju ha musik på bussen! Överlever inte annars, bildligt talat. Så grymt irriterande att sitta och lyssna på andras snack och bussens buller en halvtimme innan man är framme, sjukt irriterande.

För att utropa ännu ett egentligen så vill jag hemifrån bara för att så mycket är på gång, mamma och pappa kom hem nyss och ogge är hemma. Hmm.. Inte så mycket kanske, men drygt att det i princip första som bryter tystnaden är att mamma skällde på Ogge som inte gått ut med hunden. That makes me wanna run away from here. För tillfället och komma tillbaka till middagen eller nåt. Vill ututut, vill inte sitta inne hela denna fina dagen!

Men nu ska jag smsa alla jag vet namn och nummer till och fråga om de vill träffas, hejdå!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Emelie:

Fusk att ni hade fint väder D: Här var det snöstorm, haha :c



Date: 2011-03-11 Time: 21:26:03 URL: http://anxietycore.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: