3:e Mars
2011-03-03 / 22:37:09 / Dagboksanteckningar

Är tvungen att skynda på lite, bara 10 minuter kvar tills jag måste logga ut.

Är i alla fall inte alls pepp på att gå upp tidigt och testa snöskor imorgon, även om det lär vara en ganska speciell upplevelse. Inte alls taggad. Men men, guess I have to.

Det var kalas idag, jag åt massor och min mormor tyckte att jag blivit smal. Men har inte gått ned något sen jag såg henne sist så det kan knappast vara möjligt. Snarare hon som börjar bli gammal och minns mig som liten och knubbig. Tragiskt. Vill ha min mormor kvar. Hade på mig mina nya ljusaprikosa byxor från H&M (kan lägga upp bild någon annan dag) och en tajt helsvart topp från Cubus, så det var väl för att jag hade tajta tunna kläder på mig som det syns hur jag ser ut också. Annars brukar jag ju gå runt i chinos/mjukisbyxor och stora tröjor/långärmat och t-shirt över, haha.

Nu ringde klockan, kanske hinner berätta vad som mer hände idag. Morsan var ute i köket och förberedde inför kalaset och skulle plocka ur diskmaskinen. Hon hade ett glas i handen och skulle öppna skåpluckan - PANG! - hon försökte fånga en glaskanna som ramlade ur skåpet. Skills, hon fick lite sår och ett lite djupare längs med lillfingret som hon senare åkte till vårdcentralen och fick sytt. VIPS hela dagens planering blev som raserad. Så hela denna dagen har varit jättekonstig. Men jag käkade bra mat till middag i alla fall. Var meningen att jag skulle gjort tonfisksallad med nudlar men jag hann inte göra några nudlar så det jag åt var 170 gram tonfisk på burk och en röd paprika (gurkan jag skar upp smakade illa, så jag struntade i den) och till det gräddfil. MUMS. De andra käkade pizza och det är det värsta man kan äta innan det blir kalas.

Nu måste jag nog logga ut innan mamma upptäcker att jag dragit över, hehe. PEACE OUT, vi hörs.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: