I'm so happy, 'cause today I found my friends (they're in my head)
2011-06-26 / 17:47:34 / Musik & Video

Jag gillar Nirvana. Låten Lithium speciellt, den är mysig på ett annorlunda sätt. (På vissa ställen har den skum text också, som dagens rubrik..) Haha vafan snacka om lättdistraherad, skrev allt innan denna mening för en halvtimme sen och nu kom jag på att jag höll på med något.. Bra fannii. Jag fattar ingenting är helt lost idag. Men jag skyller det på feberyra, har inte jag feber så har min kropp fått en ny (och 2 grader högre) normaltemperatur. Men men. Bjuder på en öken-klassiker. (Internskämt mina hjärnhalvor emellan.)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: