Trött som satan (YEAH RIGHT)
2011-08-01 / 00:04:26 / Dagboksanteckningar

You are a Winner of a BMW X6 Concept Car and a £750,000.00GBP. with Ticket number: 15975357357344 and Serial number:PTYR-Y67546537 Contact Mr Alex Jefferson, with your Fullname:Country:Telephone no:Age: Email: [email protected]

Yeah right.


Anyway har jag hittat ett roligt recept jag ska prova någon dag! Det är en glass med wasabi, skum kombination men jag tror faktiskt att det kan vara ganska spännande. Höhö. Ska ändå tillbaka till Linnea ett tag imorgon så kan cykla förbi Willys då och kika om de har wasabipasta och grädde, äggulor och socker har vi vet jag.

2 tsk wasabipasta
8 äggulor
1 ½ dl strösocker
5 dl vispgrädde

Låter ganska enkelt och ganska... Annorlunda!
Ska spara receptet och göra det hhöhöhöhööööö.

Nu mina kära vänner vill jag sova. Eller möjligtvis installera Lightroom (3.4!!!!) jag fick av Linnea. Alltså jag fick inte programmet utan det är en piratkopia hon fick av en granne, haha. Lät ju som om jag hade fått det typ i present. Liksom visst "heeeeeej kompis här får du ett program värt xtusen kronor!!!!!" Yeah right. Inte för att Linnea är en fattiglapp men en normalsvensson ger ju knappast bort sånt. Ja ni fattar vart jag vill komma. Haha. Pallar inte langa någon bild nu, så jag säger bara:

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: