Tillbaka!
2011-07-30 / 23:59:28 / Dagboksanteckningar

Jahapp, nu vill jag sova men tänkte ge en snabb-update om vad jag varit ute på idag; start med fullsatt bil hemma i Falun 07:33, framme i Fränsta, Medelpad, Norrland (långt bort, 40-45 mil något?) klockan 12:14. Tittade när min kusins första barn döptes i en jättefin kyrka, åkte till ett annat ställe på andra sidan Ljungan (älven, nivet) och fikade. Sen bar det iväg hemåt igen. Jag är trött, jag fick kramp i mitt ben på vägen hem så jag höll på att börja grina av smärta, dock 120 bilder rikare och många liter bensin fattigare. Kändes väl kanske lite extremt att åka 80-90 mil för att titta på dopceremonin i 30 minuter och fika i typ 90 (?). Men det är fan inte varje dag någon döps och inte heller vi träffar kusinen - hon bor med sin nyblivna familj uppe i Sundsvall, inte varje dag man är där liksom. Så jag kan i alla fall säga att jag varit på olika ställen i nästan halva Sverige denna sommaren! Det ni. Nu vill jag sova. Langar bilder. En seriös och en jävligt oseriös.





Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: