Shalalalalaalaaaa, hejhopp!
2011-07-13 / 17:25:29 / Dagboksanteckningar

Hejhopp, kom nyss hem ifrån Roxnäs dit jag åkte för att sällskapa Ida, hennes pojkvän Tobbe och hans kompis Markus och hans lilla valp på 10 veckor vid namnFilippa. Tobbe och Markus skulle bada och jag hade inget annat för mig så jag tog kameran och följde med. Efter de hade badat och vi fotat Filippa så var det menat att jag skulle åka med dem hem igen men vafan, jag gav kameran till Ida och bad henne hålla koll på den tills vi ses nästa gång (ikväll eller imorgon) så gick jag! Skönt och välbehövligt var det. Jag menar jag hade ju springskorna på mig så det var väl lika bra! Nu blev jag dock grymt trött och gäspig, hungrig också. Eller så är jag bara törstig.

Nu ska jag gå och klippa av brors hår, ha det bra alla!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: