Såg just en bra (3/5) film med grymma skådisar.
2011-07-12 / 23:33:25 / Dagboksanteckningar



May you have a slightest guess of which movie I've been watching for the last one and a half hours? *Kände för att skriva på engelska* If I told you it's name started with a "T" and ended with a "he Tourist"? ;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D

Vad grymt busig jag känner mig.

Nu är det dags för te, sen ska jag sova. Och jag får inte glömma att jag ska spara resten av chokladen till en annan gång, känns ju lite väl att käka upp 2x200 gram nästan själv på en endaste kväll.. Blir nog en springtur imorgon, hoppas även på lite bättre väder. Jag borde ha städat idag när det regnade och var tråkigt väder (innan himlen sprack upp och det blev blått på typ, vadå? En kvart?) men så blev det inte. Har inte haft någon ork av fysiska skäl. Men gjorde en soppa (i princip min berömda *host* heta kycklinggryta) till middag med färsk vitlök, massa starka kryddor (ingefära, chili, cayennepeppar och vitlöken då) och andra mindre starka - bland andra citrongräs som jag verkligen rekommenderar (!!!!!!) - och efter att jag åt den så har det inte svidit i min hals mer. (Lång mening det blev det där..) Grymt bra. Fan vad jag älskar stark (kryddig) mat. Stark (kryddig) mat har samma effekt på mig som ett långt och jobbigt träningspass, får samma släpiga känsla efteråt. (Då kan man ju ställa sig frågan; vad gör man då helst? Tränar länge och hårt, eller äter en god, stark (kryddig) middag? Jag väljer nog det senaste. Vilken gourmet-latmask jag är.)

Nu kom mamma in med hunden hörde jag, té-vattnet har alldeles strax kokat upp och jag är riktigt té-sugen nu. Såååå... BAJBAJ

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: