När jag ändå håller på....
2011-07-26 / 21:34:26 / Dagboksanteckningar

Kan jag vara en sneeell hest och berätta om mitt hår. Random: ja. Brukar inte tala om sådant, eller iallafall inte tillägna hela inlägg åt det. Eller ja, detta kommer inte bli något långt inlägg. Tror jag. Fan vad jag svamlar, för att komma till saken så har mitt hår blivit - långt. Funderar på att klippa av det. Men då ser jag fet ut. I-landsdilemma No. 1. Nej alltså jag har inte den blekaste aning vad jag ska skriva om. Herregud.

En halvtimme senare...


Jag har ännu ett dilemma. Jag är törstig. Men jag vill inte dricka något med socker i (typ saft eller läsk), vi har ingen Cola (Zero - såklart.) hemma och vatten såhär års blir inte kallt. Det värsta jag vet är att dricka pissljummet vatten. USCH. KlagarN här, jagvet.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: