hemma igen!
2011-07-14 / 01:03:00 / Dagboksanteckningar

Nu har jag kommit hem, fyfan vad kallt det var ute när jag cyklade. Det var skitmysigt att cykla för det var helt dött, jättetyst men som sagt jävligt kallt. Kollade termometern när jag kom hem och den visade +10,3 grader. Inte najs. Iallafall var 'festen' inte så extremt lyckad, men jag träffade (läs tittade på) lite nya människor och en -90:a jag tror min syster gått i samma klass som vid något tillfälle för jag vet att jag sett honom någonstans förut. Hans kompis som var där var asskön, synd att han var så pass gammal annars hade han lätt varit en typ att bli homie med. Han påminde ganska mycket om Sebbe i Svärdsjö, faktiskt.

Nu vill jag sova, har sjukt ont i ena benet (ganska random, men det gör ont) och är trött. Tror dagens energiintag ligger på minus eftersom jag gått två långa promenader och cyklat till stan fram och tillbaka, det blir nog en minus 800 kalorier skulle jag tro. Nej men jag har ätit mer än 800 kalorier idag, så det är plus. Haha vem bryr sig? Det är bara för att det är räkbart (mitt ord för 'går att räkna' om ni inte förstod det) som jag bryr mig. Siffror är fint, vill börja skolan nununununuu så jag får räkna ordentligt igen! Gaah. Anyways, nu ska jag sova, och jag pallar inte leta fram peace-tecknet eftersom jag skriver från telefonen, så peace, eller nåt.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 Kommentarer
Emelie Angelstar:

Låter som rätt kul ändå :D

Peace är ett bra ord, maha :3 och du är bra!



Du, jag addade din msn för typ aaaslängesedan en har inte fått något bekräftat D: kanske är bättre du addar min? Har en ny serru :o [email protected] :D



Date: 2011-07-14 Time: 19:11:52 URL: http://anxietycore.blogg.se/

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: