Snart bär det av
2011-01-22 / 13:40:02 / Dagboksanteckningar

Ska snart åka till Gävle, eller först Valbo och kika lite på IKEA och i köpcentret där. Mamma och syster fick hem en varsin 20%rabatt-check så man kanske kan hitta något på H&M. Synd att jag glömde den när jag var och köpte underkläder, då hade det blivit mycket billigare! 
Men innan vi åker kommer vi bli sofflösa, ett par är här nu och kollar (och som jag fattat hade dom köpt den osedd?) så dom tar nog med sig den när de åker, då får vi ta upp våra två fåtöljer vi har i källaren medan vi väntar på den nya. Det knäppa är att de som köper den är (tror jag i alla fall) ganska mycket äldre än mina föräldrar och de har med sig sin son som är max.. 7 år.  Nej nu ljög jag igen, de lät bara äldre, haha. Ludvikare vettu, det låter gammalt. 
<br /><br />
Aja, nu har de åkt med våran gamla soffa, och tomt så ända inåt helvete blev det i vardagsrummet, kanske kan ta en bild och lägga upp sen. Förresten har jag glömt säga vad jag ska göra ikväll. Jag ska nämligen åka på Idol Live Turné i Läkerol Arena i Gävle! :D Ska bli kul! WOOHOO *blur - song 2* !
<br /><br />
Nu ska vi strax åka så jag ska logga ut nuu! HEJDÅ!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: