Random såhär en tisdag-morgon!
2011-01-04 / 00:56:29 / Random

Hade bara lust att skriva lite. Jag känner mig... Äsch det tar vi ett annat år, men jag är hyper och skulle vilja springa ut i snön och gosa. Eller bara ut i kylan, kylan är min vän. Jag gillar kylan, inte värmen. Värmen dödar min skalle på nolltid, men kylan är bättre. Jag gillar när det blir sådär riktigt bitigt i händerna, fötterna, kinderna och låren. Det är skönt. Eller bara vara kulen om hösten när man varit ute i bara munkjacka, sån kyla gillar jag.

Känner på mig att detta kommer bli ett väldigt random inlägg eftersom jag precis börjar bli skärpt efter en riktig hyperattack, haha. Börjar väl bli sent så kanske är därför. Men något jag inte alls fattade är varför jag sov som om jag skulle ha tagit en Propavan fastän jag inte hade gjort det natten som var. Jag var lika däckad på morgonen/förmiddagen som om jag skulle ha tagit en, dock somnade jag senare och sov rätt dåligt, men ändå. Jag kom inte upp förrän klockan var närmare halv 12 och jag brukar vara klarvaken runt halv 11 senast.. Knasigt.

Ska se till att komma i säng snart, för imorgon ska jag upp, fixa mig och dra iväg till Norslund med Lovisa och fota. Ska bli roligt att träffa den plutten igen, har inte sett henne sen... Avslutningen! Kommer bli gr8, kanske slänger upp någon bild om det blir någon bra, då får du Sara som du vill också! ^^

Nu har jag ingen som helst aning om vad jag ska skriva. Jag saknar skolan. Jag hoppas på ett bättre schema. Jag vill att det ska bli vår och 10:e juni så vi slutar. Jag längtar ännu mer tills den 22:a augusti när vi börjar gymnasiet till hösten. Men först: komma in.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: