HEJHEJHEJHEJHEJJJJPÅDEJJJ
2011-01-19 / 19:40:47 / Dagboksanteckningar

RANDOM RUBRIK IGEN! Överflöd av sådana, jappjapp! Jag är övertrött och har palt-koma. Fast utan palt (thai-mat får ta paltens ställe!) Resten åt pizza så då tog jag den portion som blev kvar från i fredags när ogge valde att åka till pizzerian istället för att äta thai, fattar inte hur han tänkte där men okej! Jag klagar inte, för gott är det - och nyttigt!

Förresten! Idag när jag slutat på särspråk-lektionen med Kjell och satt mig i foajén utanför matsalen för att vänta på pluttarna i min klass som inte hunnit sluta från bilden så såg jag en snubbe med en stor jacka som det stod "SR" på, så självklart blev ju jag nyfiken och tittade lite vad han höll på med. Han måste ha sett att jag kikade lite för efter en stund kom han gåendes och satt sig bredvid mig. Han sa att han var från Sveriges Radio och skulle göra en intervju om skolmaten och matstrejken som tydligen 56.000 ungdomar är med i. Så han frågade om jag ville ställa upp på en intervju (inget avancerat sa han...... it was.) och så frågade han även om jag var med i den gruppen, som jag ironiskt nog är. Så han gick iväg en stund och hämtade sin utrustning och då hann Linnéa komma och vara moraliskt stöd en stund. Mina nerver var inte i topptrim så att säga, skakade en bra stund efter haha! Så när han gjort intervjun med oss båda så gick han iväg och Linnéa åt mat, inte jag. Hade ju varit aningen konstigt om jag ätit på självaste strejk-dagen!

Sen hade vi svenska... Sen matte för andra lektionen idag! Med Kjell dessutom, så alla var flummiga (SPECIELLT JAG!!!) och Kjell är ju så snäll av sig och säger inte till utan skrattar bara med oss.. På gott och ont ibland. Jag och Saras tävling om vem som kunde ha handen i luften högst var ju bäst haha! Stod och redovisade en uträkning med vänstern i luften, DE DU! Hahahah fy vilken galen lektion.. Sen åkte vi med bussen hem jag, Sara och Melina (som tog Hosjö-bussen ut och missade den mot stan HAHA), Robin, Chrille och Danne. Rätt kul, busshumor efter en lång dag säger jag bara! ^^

Nu alldeles strax ska jag gå ut med August som tydligen är pissnödig och sen ska jag se över vad jag har för läxor och sen blir det nog en tidig kväll och imorgon ska jag nostalgia och kolla efter gamla bilder åt Natta! Om du läser detta så kan du vara säker på att jag tänker hålla mitt löfte!

Nu ska jag gå ut i kylan, så vi får la se när jag skriver igen! Cya
Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: