Thoughts running through my mind
2011-08-04 / 00:17:32 / Tankar & Åsikter

Hejhej, mina fötter har domnat av. Jippi. Pallar dock inte åtgärda saken, känner man inget så känner man inget. Aja, lagom random.

Sitter och funderar på vad jag ska äta till frukost imorgon. Är extremt trött på mackor, yoghurt och allt sånt man ALLTID äter. Godast skulle vara att slänga ihop en kycklinggryta, men pepp att ställa sig vid spisen när man är trött på morgonen. Hmm... Tänkte om man gör en egen bland-tallrik med typ turkisk yoghurt som bas och kanske river i gurka, paprika och kryddar till det lite. Vad tror ni om det?! Ska kika om vi har turkisk yoghurt, annars blir jag ju lite ledsen om jag planerar värsta grejen så går det inte att genomföra. Lagom surt.

(BTW när jag sitter och skriver, FAN vad jag älskar serien Scrubs, så underbar!)

FFFFUUU, vi hade varken turkisk yoghurt eller paprika.... Får bli en sväng till Vivo innan frukost imorgon alltså, gud va drygt det lät. UUUH. *Sadface* Får se hur det blir med den saken.

Idag har jag spenderat ännu en dag med Lovisa och Linnea. Vi sågs klockan 12 på stan för en fika på ett nytt litet café som bara säljer fika gjord på ekologiska och fairtrade-märkta råvaror. Grymt bra initiativ! Inga hiskeliga priser heller, faktiskt jämförelsevis billigt. De båda L:en (haha) köpte varsin frukostmacka och själv körde jag på en kladdkaksbit med glass. Det var lätt den godaste kladdkakan jag ätit "ute" och att det var glass till istället för grädde gjorde saken bättre. 25;- kostade det, samma sak kostar nästan det dubbla på Wayne's Coffee ju. DET är hiskeligt och då är det med all sannolikhet inte heller ekologiskt. Tyckte mycket om caféet och det är säkert inte sista gången vi åker dit för en fika. "Did U give the World som Love today, Babe?" är för övrigt namnet på caféet. Ihi.

Sen drog vi till Linnea och solade och klockan 6 blev de två hämtade av Lovisas mamma för att åka till den klassiska bil-veckan i Rättvik. Hennes pappa och två bröder (alla tre mycket intresserade av bilar) var där och de skulle äta middag ute med dem. Blev erbjuden att följa med men tackade nej, ville ta det lite lugnt hemma. Har bara sovit hemma och ätit frukost i princip de senaste 4 dagarna, haha! Så för första gången på 2 dagar åt jag middag hemma. Haha. Mycket roligare att äta med vänner, that's for sure.

Sa jag förresten att Jens joinade igår? Jaa det gjorde jag, men jag berättade inget efteråt. Jävligt schysst kille det där, snacka om att våga vara sig själv. Jag menar vilken 16-årig kille skulle ligga och sola med tre halvnakna tjejer på en studsmatta utan att fälla någon kommentar om det? Vilken 16-årig kille skulle sitta och bläddra i Ellos-katalogen och börja diskutera mode i brist på annat? Vilken 16-årig kille skulle hjälpa till att laga middag och äta tillsammans med 3 tjejer? Jag trodde inte det fanns såna typer. Jävligt skön kille, sådär genomtrevlig. Det fick mig att börja längta ännu mer tills vi börjar, tror att det kommer bli en bra klass. Eller åtminstone hoppas jag det!

Nu tror jag nog att det är dags för mig att gå och sova. Ska fan ställa klockan och hänga på låset vid Vivo imorgon bitti. De öppnar vid nio så jag kan ju ställa klockan på kvart i och cykla direkt så blir det ju skitbra! Kör fan på det. Sen blir det med all säkerhet att dra till Linnea's place igen, höhö.

Åååh, nu började ett avsnitt av "My name is Earl", sjukt rolig serie det med! Men, borde som sagt sova. Hehe. Nej jag ska sova nu. Godnatt!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: