Bowling och käk snart!
2011-08-06 / 15:29:31 / Dagboksanteckningar

Blir snart upplockad av Lovisa för att åka iväg och bowla och sen käka mat på Thai Market med henne och Linnea! Ska bli grymt kul, höhö. Klippte luggen nyss, det blev kort, men det syns knappt att jag gjort något, ehe. Innan hängde den bara där och var sådär avsliten i topparna, som fnöske. Inte okej, nu ser det iallafall lite bättre ut även om det är kortare. Men hår växer (mitt som ogräs) så om någon månad är det väl lika långt igen! Fick en t-shirt av min systers pojkvän också som var för liten för honom, tog lite bilder som jag kan slänga upp senare ikväll när jag kommer tillbaka hem. Blir som sagt närsomhelst upplockad så jag ska väl göra mig klar för det nu haha. 

Peace alla bro'es and hoes =D

Blogg listad på Bloggtoppen.se

0 Kommentarer

Lämna en kommentar? (:

<-- Ditt namn här! Kryssa i om du kommer tillbaka!


<-- Din URL/bloggadress!

Skriv kommentaren här: